Daar is die dan

10 december 2012 - Castro, Chili

Hallo allemaal,

Daar is die dan eindelijk, de reisblog. We zijn nog een beetje aan het uitvogelen hoe het werkt, maar dat komt vast goed.

We zijn nu al een paar dagen in Castro, we vermaken ons hier prima. We zitten bij de zus van Victor, Camila en haar vriend en zijn familie. We hebben een heerlijke eigen kamer met mooi uitzicht.

De vlucht is verder goed verlopen. Alleen op Lima moesten we het vliegveld over rennen om onze vlucht te kunnen halen, maar gelukkig met 5 minuten over hebben we het vliegtuig gehaald. Na aankomst op Santiago om 00:20 uur lokale tijd kwamen we er achter dat onze koffers er niet waren.. Dus moesten we wachten tot 07:00 voor de eerste vlucht uit Lima, die zou onze koffers mee nemen. Helaas zaten ze ook daar niet in en werden ze dus naar het huis van Camila gestuurd. Dan maar een dagje Santiago, we moesten toch tot 19:00 wachten op onze bus. Santiago is een erg mooie stad een echte aanrader!! We hebben ons prima vermaakt en rond 19:00 stapte we vermoeid de bus in ( we hadden overigens al 36 uur niet geslapen). Eenmaal in de bus kregen we ons avond eten en zijn we gelijk in slaap gevallen. Na een busreis van 15 uur kwamen we op Castro aan en kregen we een warm welkom van Camila en Sebastian.

De rest van de dagen hebben we Castro leren kennen en ook Tenaun daar waren we het weekend ook heel mooi!!

Nou dit was alweer de eerste week,

Tot snel,

Winnie &Victor

1. Hans:
    12 december 2012
    Leuk jullie verhaal ook op deze manier te lezen. Ik hoorde gisterenavond van Berry dat hij, het ook al wist, via Tom!
    Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal
  2. Jo en jet:
    16 december 2012
    Bedankt voor dit spannnende verslag echte wereldteizigers! Veel plezier en ßucces groetjes jo en jet
  3. Frank en Hannie:
    18 december 2012
    Leuk verhaal, probeer te updaten. We zijn razend benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.
    Knuffels enzo.....Frank en Han
  4. Om Hattink:
    23 december 2012
    Hartstikke leuk verslag. Ik wens jullie nog veel plezier. In ieder geval alvast fijne feestdagen. Groetjes, ook aan Camila.
  5. Om Hattink:
    31 december 2012
    Weet niet of jullie de vorige mail al ontvangen hebben maar oma wenst jullie een fijne en goede dagen en een goed en voorspoedig nieuwjaar heel veel liefs en tot volgend jaar.